Ceylan Bana Birşey Söyle Albümü Dinle

Müzik piyasasında isminden çok söz ettiren bir sanatçımız daha sizlerle. Ceylan'ın uzun bir süredir yeni albüm hazırlıklarında olduğunu hepimiz bilmekteyiz. Bugüne kadar yapmış olduğu albümler ve şarkılar ile isminden sık sık bahsettiren sesi ve kendisi güzel olan sanatçımız ceylan bana birşey albümünü bitirmiş ve artık yayınlamıştır. Dinleyicilerinin uzun bir süredir beklediği bu albüm Bana Birşey Söyle albümünü sizler için paylaşmak istedik. Ceylanın bu albümünde birbirinden güzel 11 şarkı yer almaktadır. Her şarkısı birbirinden güzel olan çok değerli sanatçımız bu albümünde çok iddialı ve isminden çok bahsettirecek gibi gözüküyor. Ceylanın bu güzel albümünü aşağıdaki adreslerden sorunsuz ve keyifle dinleyebilirsiniz.
 Ceylan Bana birşey söyle albümü, Ceylan bana birşey söyle albümü dinle, ceylan bana birşey söyle dinle, ceylan bana birşey söyle full dinle

0 yorum:

Yorum Gönder